Het Knaagdieren Forum


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Het Knaagdieren Forum
Het Knaagdieren Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn toekomstige hamstertje (Inmiddels niet toekomstig meer)

+3
xmandytjuhx
pindakaas99
Admin
7 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Mijn toekomstige hamstertje (Inmiddels niet toekomstig meer) - Pagina 2 Empty Re: Mijn toekomstige hamstertje (Inmiddels niet toekomstig meer)

Bericht van Admin ma maa 02, 2009 10:20 pm

Hallo!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier heb gereageerd. Het gaat supergoed met Vitany! Meer over haar lees je in de andere topics.
Daar staan ook superleuke foto's van haar. Deze keer op MIJN hand! blij


Laatst aangepast door Admin op do aug 20, 2009 10:56 am; in totaal 1 keer bewerkt
Admin
Admin

Aantal berichten : 587
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam
Persoonlijke Tekst : Hallo ik ben Chloé. Ik heb dit forum gemaakt en ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden. Ik heb op dit moment twee hamsters in huis, Vitany en Maxje.

Als je vragen hebt mag je die gerust stellen en ik beantwoord ze graag!
Land : Nederland
Registration date : 13-08-08

http://www.knaagdierenforum.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn toekomstige hamstertje (Inmiddels niet toekomstig meer) - Pagina 2 Empty Re: Mijn toekomstige hamstertje (Inmiddels niet toekomstig meer)

Bericht van xxjessietjexx za apr 04, 2009 2:26 pm

Wat zijn ze ontzettend lief zeg,
en elke keer worden ze nog liever ;-)
xxjessietjexx
xxjessietjexx

Aantal berichten : 64
Leeftijd : 29
Woonplaats : België
Persoonlijke Tekst : Ik heb twee roborovski dwerghamsters, Nano en Speedy, en ik heb één syrische hamster, Lyra.
Land : Belgie
Registration date : 04-04-09

http://jessicahamsters.bekijknu.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn toekomstige hamstertje (Inmiddels niet toekomstig meer) - Pagina 2 Empty Re: Mijn toekomstige hamstertje (Inmiddels niet toekomstig meer)

Bericht van Admin di jun 23, 2009 6:35 pm

Vitany is inmiddels al een supergrote meid en ze is kerngezond! Krijgt veel aandacht en het bevalt haar hier wel goed denk ik.

Ik heb helaas wel slecht nieuws. Kovu heeft Lola weer gedekt en er komt dus een nieuw nestje. Maar Lola's buikje wilde maar niet groeien. Een dag voordat de kleintjes zouden moeten worden geboren, kwam er pus uit haar vagina. En erg veel bloed. Volgens de DierenArts had ze baarmoederontsteking. Dat komt veel voor bij hamstervrouwtjes. Er bleken dus helemaal geen baby's te zijn.

Binnenkort zal Lola worden ingeslapen. Ze komt er zekerweten niet overheen. Vitany weet het slechte nieuws ook al. Ookal lijkt het haar niet veel te schelen natuurlijk, ik spreek geen hamstertaal. Rolling Eyes

Er gaat een slotje op dit topic omdat het al erg oud is en Vitaantje inmiddels een stevige dame is!
Admin
Admin

Aantal berichten : 587
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam
Persoonlijke Tekst : Hallo ik ben Chloé. Ik heb dit forum gemaakt en ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden. Ik heb op dit moment twee hamsters in huis, Vitany en Maxje.

Als je vragen hebt mag je die gerust stellen en ik beantwoord ze graag!
Land : Nederland
Registration date : 13-08-08

http://www.knaagdierenforum.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn toekomstige hamstertje (Inmiddels niet toekomstig meer) - Pagina 2 Empty Re: Mijn toekomstige hamstertje (Inmiddels niet toekomstig meer)

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum