Het Knaagdieren Forum


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Het Knaagdieren Forum
Het Knaagdieren Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hamster inboedel te koop

Ga naar beneden

Hamster inboedel te koop Empty Hamster inboedel te koop

Bericht van gvanderweij di mei 13, 2014 10:23 pm

Na een paar jaartjes op zolder te hebben doorgebracht, toch maar in de verkoop. De gehele hamster inboedel.
Het betreft een ferplast Laura. 2x habitrail, maar daar missen wat onderdelen van de tweede kooi. (wellicht vindt ik dat nog wel op zolder, haha) Je kunt de habitrail kooien wel aan elkaar koppelen, zodat hammie wat meer ruimte heeft. (ik combineerde de habitrail met de laura.
En verder houten trapjes met haakjes
plastic trapjes
een stenen cottage huisje
extra radje
soort boomstam-schommel
2 etensbakjes één met de tekst "hamster" en eentje met aan de binnenkant een getekende hamster.
En nog 4 plateau's die bij oude kooien horen. 3 van een soort kooi, en dan nog een andere.

Ik zou wel foto's willen toevoegen, maar ik weet niet hoe dat gaat.
Op marktplaats  heb ik ook verschillende advertenties staan met m'n hamsterinboedel, dus misschien kun je daar het beste even bij kijken.
Omdat ik pas lid ben van dit forum mag ik geen links plaatsen. Maar kijk even op marktplaats advertentietitel "Hamsterkooi ferplast Laura, verkoper Trudy van der Weij, te Deventer

gvanderweij

Aantal berichten : 1
Persoonlijke Tekst : Hamsters zijn tof! Wel gek dat het knaagdierenformu als begin foto een konijn heeft. blij
Land : Nederland
Registration date : 13-05-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum