Het Knaagdieren Forum


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Het Knaagdieren Forum
Het Knaagdieren Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twee konijnen in één hok krijgen

Ga naar beneden

Twee konijnen in één hok krijgen Empty Twee konijnen in één hok krijgen

Bericht van Veerle zo jul 31, 2011 7:01 pm

Wij hebben twee vrouwelijke konijnen: Snuffie en Elvis (de namen zijn door de kindjes gegeven) met die twee hebben we geen probleem. Nu hebben we sinds een paar maanden een mannelijk konijn over genomen van de buren omdat hij weg moets: Snuffel. Die bijt de hele tijd stukken uit z'n hok. Nu hadden ze ons gezegd dat we een ander konijn moesten kopen om hem gezelschap te houden. Maar ik wil niet kweken dus vanmorgen zijn we naar de winkel geweest om een mannelijk konijntje te gaan halen: Huppel. Mega problemen dus van de eerste minuut!!!!! Snuffel denkt dat Huppel een vrouw is vrees ik. Hij doet niks anders dan euhhhhh.... nou ja.... je weet weel (kleine konijntjes maken hihihihi). We hebben Huppel nu ook maar in een apart hok gezet maar dat was niet echt de bedoeling want nu heb ik al drie hokken!!!!! Hoe kan ik Snuffel en Huppel in één hok krijgen zonder dat Snuffel meteen Huppel bespringt?????

Veerle

Aantal berichten : 2
Persoonlijke Tekst : Mijn naam is Veerle, ik ben 46 jaar, ben gehuwd met Gunter en heb 5 kindjes. We hebben een kat, twee parkietjes VIER DWERGKONIJNEN en een kom vissen
Land : Belgie
Registration date : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum