Het Knaagdieren Forum


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Het Knaagdieren Forum
Het Knaagdieren Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fotowedstrijd Thema: Winter!

Ga naar beneden

Fotowedstrijd Thema: Winter! Empty Fotowedstrijd Thema: Winter!

Bericht van Admin zo jan 16, 2011 9:45 pm

Het is alweer een hele tijd geleden sinds er een nieuwe fotowedstrijd is gehouden, vandaar dat er nu weer eentje is begonnen!
Deze keer met het thema: Winter! Wink

Leg je knaagdier natuurlijk niet in de sneeuw voor dit thema, zorg dat de foto een winterthema heeft, en wees origineel!

Wat moet je doen?
Upload een foto van jou knaagdier die iets te maken heeft met het thema. Weet je niet hoe dit moet? Klik dan hier.
Plaats de foto in dit onderwerp in een reactie. Zet de naam van je knaagdier erbij.
Als ik vind dat er genoeg foto's zijn zal ik de fotowedstrijd sluiten en kunnen er geen foto's meer worden toegevoegd. Dan is het tijd om te stemmen! Er zal een nieuw onderwerp worden gemaakt waarin je kunt stemmen op een foto. De foto met de meeste stemmen wint en kan bij dat onderwerp worden gefeliciteerd. [/b]

Ik wens jullie veel succes!
Admin
Admin

Aantal berichten : 587
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam
Persoonlijke Tekst : Hallo ik ben Chloé. Ik heb dit forum gemaakt en ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden. Ik heb op dit moment twee hamsters in huis, Vitany en Maxje.

Als je vragen hebt mag je die gerust stellen en ik beantwoord ze graag!
Land : Nederland
Registration date : 13-08-08

http://www.knaagdierenforum.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum