Het Knaagdieren Forum


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Het Knaagdieren Forum
Het Knaagdieren Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

dit gaat misschien niet over knaagdieren maar mag wel in de krant ''Peuter komt onder vrachtwagen''

2 plaatsers

Ga naar beneden

dit gaat misschien niet over knaagdieren maar mag wel in de krant ''Peuter komt onder vrachtwagen'' Empty dit gaat misschien niet over knaagdieren maar mag wel in de krant ''Peuter komt onder vrachtwagen''

Bericht van pindakaas99 za maa 27, 2010 12:30 pm

Een 3-jarig jongetje uit Ooitgensplaat is donderdag om het leven gekomen nadat hij was overreden door een vrachtwagen.

De vrachtwagenchauffeur heeft de aanrijding niet opgemerkt en is verder gereden. De politie wist de man ter hoogte van Middelharnis op de hoogte te stellen van het drama. Door nog onbekende oorzaak kwam het jongetje op de Prins Bernhardlaan onder de vrachtwagen terecht. De chauffeur van de vrachtwagen is naar het bureau overgebracht voor verhoor.




lieve schatje ook al woonde maar 200 meter bij me vandaan en ken ik je niet zo heel goed

we zullen je allemaal gaan missen :'(
rust zacht lieve David
pindakaas99
pindakaas99

Aantal berichten : 202
Leeftijd : 37
Woonplaats : ooltgensplaat
Persoonlijke Tekst : dochter geboren op 12-31-2009
i love my 2 schatten 4 ever

panda de panda hamster
Land : Nederland
Registration date : 14-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

dit gaat misschien niet over knaagdieren maar mag wel in de krant ''Peuter komt onder vrachtwagen'' Empty Re: dit gaat misschien niet over knaagdieren maar mag wel in de krant ''Peuter komt onder vrachtwagen''

Bericht van Admin za maa 27, 2010 8:11 pm

Wat erg zeg! En hij woonde bij je in de buurt? Wat erg! 3 jaar?!
Admin
Admin

Aantal berichten : 587
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam
Persoonlijke Tekst : Hallo ik ben Chloé. Ik heb dit forum gemaakt en ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden. Ik heb op dit moment twee hamsters in huis, Vitany en Maxje.

Als je vragen hebt mag je die gerust stellen en ik beantwoord ze graag!
Land : Nederland
Registration date : 13-08-08

http://www.knaagdierenforum.net

Terug naar boven Ga naar beneden

dit gaat misschien niet over knaagdieren maar mag wel in de krant ''Peuter komt onder vrachtwagen'' Empty Re: dit gaat misschien niet over knaagdieren maar mag wel in de krant ''Peuter komt onder vrachtwagen''

Bericht van pindakaas99 ma apr 19, 2010 9:09 am

ja hij woonde heel dicht in de buurt hij heeft ook een jonger zusje
en heb met iemand gesproken (oude vriend van me) die het heeft zien gebeuren was echt een drama de moeder heeft alles zien gebeuren
is al weer ff geleden maar ik denk er nog elke dag aan zeker nu ik zelf moeder ben grijpt dat nog harder aan

het is naast de supermarkt gebeurt dus normaal winkelen gaat nie
t echt meer bang dat jelle het ook gebeurt
pindakaas99
pindakaas99

Aantal berichten : 202
Leeftijd : 37
Woonplaats : ooltgensplaat
Persoonlijke Tekst : dochter geboren op 12-31-2009
i love my 2 schatten 4 ever

panda de panda hamster
Land : Nederland
Registration date : 14-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

dit gaat misschien niet over knaagdieren maar mag wel in de krant ''Peuter komt onder vrachtwagen'' Empty Re: dit gaat misschien niet over knaagdieren maar mag wel in de krant ''Peuter komt onder vrachtwagen''

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum