Het Knaagdieren Forum


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Het Knaagdieren Forum
Het Knaagdieren Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Photobucket lesje (met plaatjes)

2 plaatsers

Ga naar beneden

Photobucket lesje (met plaatjes) Empty Photobucket lesje (met plaatjes)

Bericht van Admin zo maa 22, 2009 10:41 am

Hallo!
Veel mensen snappen het uploaden nog niet helemaal. Dus hierbij...

Hier is een lesje photobucket met plaatjes en heeeel duidelijk geschreven, misschien TE duidelijk. Nouja, beter dan niets.

Stap 1. Je typt www.photobucket.com in je adresbalk. (Photobucket lesje (met plaatjes) 352jk76)
Druk op enter en dan krijg je deze pagina:
Photobucket lesje (met plaatjes) 2ppj5lc

Stap 2Je klikt op de grote groene knop: Photobucket lesje (met plaatjes) W0jbx2
Nu kom je bij een pagina waar je je gebruikersnaam en wachtwoord in moet typen:

Photobucket lesje (met plaatjes) 2i1322v

Klik nu op: Photobucket lesje (met plaatjes) 259c02e

Stap 3. Nu krijg je een pagina waar je verschillende dingen in moet vullen. Niet alles is verplicht.
Ik heb maar wat gedaan maar jij moet wel iets doen wat je kunt onthouden. Dit deed ik:
Photobucket lesje (met plaatjes) 2i8vypt

Dat hoeft niet hoeft dus niet. Druk nu op: Photobucket lesje (met plaatjes) 299542 en dan ben je klaar. Je hebt geregistreerd.

Nu leer ik je hoe je foto's of afbeeldingen kunt uploaden.
Stap 1. Klik op "My Album" en dan op "Albums en Upload". Photobucket lesje (met plaatjes) 10q9qme

Stap 2. Nu ga je uploaden. Photobucket lesje (met plaatjes) 2dv35td
Kies "my Computer". En dan "Choose files". Als je CTRL ingedrukt houd kun je er meerdere aanklikken. Dan kun je dus meerdere afbeeldingen tegelijk uploaden. Het duurt wat langer maar dan hoef je ze tenminste niet een voor een te doen.
Maar laten we beginnen met 1 afbeelding!

Stap 3.] Ik heb een foto van mijn hamster genomen die nog niet verkleind is, dat doen we straks. Hij is nu aan het laden(uploaden). Photobucket lesje (met plaatjes) 2mq4ygn

Stap 4. Na een tijdje is ie klaar en dan krijg je dit: Photobucket lesje (met plaatjes) E8lfsy
Dat is een onnozel iets om je foto's een naam en beschrijving te geven maar dat hoeft niet. Daarom klikken we op: "Skip This Step Now". Dat is wat ik rood heb omcirkelt. Als je wilt mag je ook op "Always Skip This Step" klikken.

Stap 5. Als je op Skip This Step hebt geklikt dan kom je vanzelf weer bij je album en de plek waar je kunt uploaden. Maar er is iets veranderd. Nu staat er namelijk de zojuist ge-uploade foto in je album! Joehoe! Erg blij
Hier staat ie: Photobucket lesje (met plaatjes) Jfhmhs
Nu gaan we hem verkleinen. Klik op de afbeelding die je zojuist hebt geupload. Dan klik je op "Resize" en dan "Large (640x480)".
Photobucket lesje (met plaatjes) 2j4woky
Dan duurt het een paar tellen en dan komt er: Photobucket lesje (met plaatjes) 2s7fjvq bovenin te staan.

Stap 6. Nu ga je terug naar je album. Nu je foto verkleind is is ie klaar om te worden geplaatst op het forum.
Ga met je muis over het plaatje en dan komen er onder het plaatje allemaal codes te staan.
Photobucket lesje (met plaatjes) Vzj6du
Kopieer de laatste en plak die hier. Gewoon hier op het forum in een onderwerp dat bijv. "Mijn hamsters" heet.
Om te kijken of jep laatje werkt klik je op "voorbeeld".

TADAAA:
Photobucket lesje (met plaatjes) DSC03511

Hopelijk snap je het nu! En je hoeft je niet voor te stellen hoe lang het heeft geduurd om al die plaatjes in dit lesje te uploaden. 8) Dat lukt je toch nooit haha!

Groetjes, Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 587
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam
Persoonlijke Tekst : Hallo ik ben Chloé. Ik heb dit forum gemaakt en ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden. Ik heb op dit moment twee hamsters in huis, Vitany en Maxje.

Als je vragen hebt mag je die gerust stellen en ik beantwoord ze graag!
Land : Nederland
Registration date : 13-08-08

http://www.knaagdierenforum.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Photobucket lesje (met plaatjes) Empty Re: Photobucket lesje (met plaatjes)

Bericht van xxjessietjexx di apr 07, 2009 7:11 pm

Heel duidelijk en overzichtelijk zeg Erg blij
Als ze het nu niet snappen, weet ik het ook niet meer ;-)
xxjessietjexx
xxjessietjexx

Aantal berichten : 64
Leeftijd : 29
Woonplaats : België
Persoonlijke Tekst : Ik heb twee roborovski dwerghamsters, Nano en Speedy, en ik heb één syrische hamster, Lyra.
Land : Belgie
Registration date : 04-04-09

http://jessicahamsters.bekijknu.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum