Het Knaagdieren Forum


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Het Knaagdieren Forum
Het Knaagdieren Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Even voorstellen

3 plaatsers

Ga naar beneden

Even voorstellen Empty Even voorstellen

Bericht van Miek zo jan 04, 2009 1:51 am

Hi, ik ben Miek en ik ben 42 jaar. Ik heb zelf geen konijn, hamster of een ander knaagdier, maar ik vind het wel leuk om op dit forum te komen.

Toen ik een kind was had ik wel een konijn. Zij had maar één oor, omdat haar moeder, toen zij geboren werd, begonnen was haar op te eten.. :( Dat doen pas moeder geworden konijnen soms.

Mijn konijn knaagde ook wel eens aan minder geschikte zaken. Zo heeft onze koelkast het een keer begeven, omdat zij aan het snoer begonnen was.. No Gelukkig werd ze zelf niet onder stroom gezet.

Wij hadden nog wel meer knaagdieren thuis: nog een konijn, van mijn zusje, en een cavia , ook van mijn zusje. En we hebben in de loop der jaren nog allerlei andere dieren gehad: een poes en hond, kippen, vissen (die waren van mij), schildpadden, vogeltjes. Korte tijd had ik wandelende takken, en mijn broer heeft nog wel eens een uit het nest gevallen kauw grootgebracht. Gezellig hoor!! :rij:

Miek

Aantal berichten : 2
Registration date : 02-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Even voorstellen Empty Re: Even voorstellen

Bericht van Noor96 ma jan 05, 2009 9:50 pm

welkom! Erg blij
Noor96
Noor96

Aantal berichten : 108
Leeftijd : 27
Woonplaats : Amsterdam
Persoonlijke Tekst : Ik ben Nora, ik ben 13 jaar en ik had een hamstertje Mikado. Ik heb mijn nieuwe hamster wel al gereserveerd maar ik moet hem/haar nog krijgen.

:3
Land : Nederland
Registration date : 14-10-08

http://www.dehamster.nl/forum

Terug naar boven Ga naar beneden

Even voorstellen Empty Re: Even voorstellen

Bericht van xmandytjuhx ma jan 05, 2009 11:36 pm

Leuk! Welkom op het forum Erg blij

xmandytjuhx

Aantal berichten : 49
Leeftijd : 31
Persoonlijke Tekst : Ik ben Mandy en ben de trotse eigenaar van 9 konijnen en 4 cavia's =D
Land : Nederland
Registration date : 26-10-08

http://MandyB.webklik.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Even voorstellen Empty Re: Even voorstellen

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum