Het Knaagdieren Forum


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Het Knaagdieren Forum
Het Knaagdieren Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn lieve ratje zoekt een nieuw en goed baasje

Ga naar beneden

Mijn lieve ratje zoekt een nieuw en goed baasje Empty Mijn lieve ratje zoekt een nieuw en goed baasje

Bericht van Mistycool vr maa 25, 2011 12:31 am

Hallo,

mijn bijna 1-jaar-oude ratje Fleece, zoekt een nieuw baasje. Dit omdat ik hem gewoon niet de aandacht kan bieden die hij verdient en ik hem gewoon een gelukkig leven gun. Hij is zoals ik al zei bijna 1 jaar oud en tam. Hij bijt nooit en is heel schoon op zichzelf.
De reden dat hij in z'n eentje leeft is, omdat hij 2 maanden geleden zijn maatje heeft verloren, sindsdien heb ik hem ook niet veel aandacht meer gegeven, die hij wel verdient. Ik hoop dat U interesse toont in mijn ratje en contact met mij opneemt.

Via email graag, mijn email is Elisah-10@live.nl (ik reageer niet op onzin-mails of MSN-toevoegingen)

Foto; https://2img.net/r/ihimizer/i/dsc05941f.jpg/

Mistycool

Aantal berichten : 1
Persoonlijke Tekst : Elisah - 14 - Gelderland - Apeldoorn - Ratje Fleece

Fleece is mijn bijna-1-jaar-oude rat. Zijn maatje Jayden is helaas 2 maanden geleden overleden. Ik kan hem niet de aandacht bieden die hij verdient, dus ik wil graag een nieuw baasje voor hem, dus als je in (de buurt van) Apeldoorn woont en een ratje zoekt, spreek me maar aan. blij
Land : Nederland
Registration date : 25-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum