Het Knaagdieren Forum


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Het Knaagdieren Forum
Het Knaagdieren Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Even voorstellen! Gwen, Petunia en Extra :)

2 plaatsers

Ga naar beneden

Even voorstellen! Gwen, Petunia en Extra :) Empty Even voorstellen! Gwen, Petunia en Extra :)

Bericht van GWENenPETUNIA za jan 15, 2011 1:49 pm

Hallo!
Ik ben Gwen, 18 jaar oud, en hou ontzettend veel van dieren. Ik verlaat deze zomer de dierentuin van mijn ouders om 2 en een half uur verderop Europees Recht te gaan studeren, namelijk in Maastricht. Hier naartoe neem ik twee diertjes mee; de twee die echt van mij zijn: mijn half-angora konijntje "Petunia Octavius" en mijn paard "Extra". Verder hebben mijn ouders thuis nog 3 katten en een Zwitserse herder.

Zoals al gezegd is Petunia dus een wit half-angora konijntje, nog redelijk jong, tussen de 10 en 12 weken. Ik heb haar nog niet zo lang. Ze is het konijntje van mijn vriend en mij samen, maar omdat mijn vriend in April in Engeland in het leger gaat (Royal British Marines) woont de kleine dame bij mij. Ze is heel nieuwsgierig en sociaal, heeft heel veel energie maar zit toch het liefst op schoot voor de televisie. Extra is een 11-jarige vos-merrie uit Hannover, Duitsland. Ik heb Extra al zes jaar en heb met haar tot Z1 gesprongen. Nu heb ik weinig tijd om te trainen dus rijden we dit jaar geen concours meer maar werken we vooral aan de dressuur en gymnastiek.

Dat zijn we dus, Extra, Petunia, en Gwen! blij
GWENenPETUNIA
GWENenPETUNIA

Aantal berichten : 3
Leeftijd : 31
Woonplaats : Hilversum
Persoonlijke Tekst : Gwen, 18 jaar, hou van dieren, mijn vriend, mijn familie en buiten zijn
Petunia, jong wit half-angora konijntje
Land : Nederland
Registration date : 15-01-11

http://shoutgwen.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Even voorstellen! Gwen, Petunia en Extra :) Empty Re: Even voorstellen! Gwen, Petunia en Extra :)

Bericht van Admin zo jan 16, 2011 10:13 pm

Welkom op het forum Gwen, Petunia en Extra!
Wat leuk, al die dieren!

Hopelijk zal je het heel leuk vinden hier op het forum! Wink
Admin
Admin

Aantal berichten : 587
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam
Persoonlijke Tekst : Hallo ik ben Chloé. Ik heb dit forum gemaakt en ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden. Ik heb op dit moment twee hamsters in huis, Vitany en Maxje.

Als je vragen hebt mag je die gerust stellen en ik beantwoord ze graag!
Land : Nederland
Registration date : 13-08-08

http://www.knaagdierenforum.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum