Het Knaagdieren Forum


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Het Knaagdieren Forum
Het Knaagdieren Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Willen jullie mijn enquête over dieren invullen?

Ga naar beneden

Willen jullie mijn enquête over dieren invullen? Empty Willen jullie mijn enquête over dieren invullen?

Bericht van Annebeth di nov 23, 2010 11:16 am

Hallo,

Mijn naam is Annebeth en ik volg momenteel de opleiding Nima Marketing B2.

Voor mijn studie Nima Marketing B2 ben ik een operationeel marketingplan aan het schrijven. Dit plan moet ik schrijven voor een organisatie. Ik schrijf het voor Cursuscentrum Dierverzorging Barneveld.

Cursuscentrum Dierverzorging Barneveld biedt allerlei cursussen aan op het gebied van dierverzorging en alles wat daarbij komt kijken.

De bedoeling van mijn plan is om te bekijken hoe mensen in hun vrije tijd bewegen en of men zich bezig houdt met cursussen/ workshops volgen of niet (en zo ja, op welke gebieden). Dit onderzoek moet dus achter bepaalde behoeften van mensen zien te komen.

Bent u 18 jaar of ouder en heeft u een gezelschapsdier (hond, kat, konijn, knaagdier, vogel, vis of reptiel), zou u dan voor mij een enquête willen invullen? Het duurt ongeveer een paar minuten om de enquête in te vullen.

De link naar de enquête is:
http://www.thesistools.com/web/?id=162003

Heel erg bedankt voor uw tijd!

Groetjes,
Annebeth

Annebeth

Aantal berichten : 2
Persoonlijke Tekst : Ik en mijn konijn zijn samen 2 dikke vrienden!
Land : Nederland
Registration date : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum