Het Knaagdieren Forum


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Het Knaagdieren Forum
Het Knaagdieren Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hallo allemaal!

Ga naar beneden

Hallo allemaal! Empty Hallo allemaal!

Bericht van Tikazia zo sep 19, 2010 4:26 pm

Hallo allemaal,

Ik ben Sanne, ben 16 jaar.
Ik hou erg van dieren, ik heb zo'n 5 jaar vissen gehad, maar aangezien je daar behalve voeren, schoonmaken en bekijken niks mee kunt vind ik ze niet leuk meer.
Ik wil graag een dier waar ik ook mee kan spelen, aaien enzo.
Een knaagdiertje lijkt me erg leuk.

Het liefst:
- klein (dus geen konijn/chinchilla)
- niet té druk, mag best levendig zijn, maar er moet wel een limiet aan zitten.
- gemakkelijk tam te krijgen, gemakkelijk te hanteren
- het liefst overdag actief
- het liefst niet meer dan 1 a 2 exemplaren samen
- hij/zij moet niet te oud worden. Over 2 jaar ga ik namelijk het huis uit, en m'n ouders zitten dan liever niet nog met mijn huisdier opgescheept.. ik kan hem dan natuurlijk wel aan iemand anders geven..
- een beetje aaibaar, lekker mee te knuffelen en te spelen. Alleen maar kijken vind ik niet zo geweldig.
- niet al te duur. Ik weet wel dat er natuurlijk kosten aan gebonden zijn, maar het ene is duurder dan het andere..
- niet te vaak hoeven schoonmaken. 2x per week is echt wel het maximum. (uitwerpselen en dergelijke opruimen moet natuurijk in veel gevallen vaker)

Is er een soort knaagdier dat hier een beetjet goed op aansluit?
Alvast bedankt!

(ik ben niet te lui om zelf te zoeken hoor, maar hier zetten veel kenners en die zouden misschien goed advies kunnen geven Wink )

Groetjes Sanne!

Tikazia

Aantal berichten : 2
Persoonlijke Tekst : Hoi,

Ik ben Sanne, ik ben 16 jaar.
Ik hou erg van dieren, ik heb ong. 5 jaar tropische zoetwatervissen gehad, maar daar kun je niks anders mee dan voeren, schoonmaken en bekijken. Ik zou graag een knaagdiertje willen waarmee ik ook kan spelen, aaien enzo.

Heb je vragen; stuur maar een berichtje! Wink
Land : Nederland
Registration date : 19-09-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum