Het Knaagdieren Forum


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Het Knaagdieren Forum
Het Knaagdieren Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ratten bijten baby dood

3 plaatsers

Ga naar beneden

Ratten bijten baby dood Empty Ratten bijten baby dood

Bericht van saskia di aug 04, 2009 6:46 pm

Ratten hebben in de Verenigde Staten een baby doodgebeten. Het drie maanden oude meisje Natalie werd in een plas bloed in haar wieg ontdekt. Over het lichaampje verspreid zou ze honderden beetwondjes hebben.

De baby stierf aan bloedverlies. De ratten hadden ieder geval aan haar neusje en rechterbeentje geknaagd. Het stond nog niet vast of Natalie langzaam is doodgebloed, of dat meteen een belangrijke ader is doorgebeten.

De ouders zeiden dat ze wisten dat er een rattenplaag rond hun huis was. Maar ze hadden nog nooit een knaagdier binnen aangetroffen. Na de gruwelijke dood van het jongste kind ontnamen de autoriteiten het echtpaar in ieder geval tijdelijk het ouderlijk gezag over het veertien maanden oude zoontje, meldde een krant in New Orleans vandaag.

originele link:

http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar/2009/07/ratten_bijten_baby_dood.html

saskia

Aantal berichten : 3
Persoonlijke Tekst : Hallo iedereen,

Ik ben saskia, 17 jaar en wonend in gederland.
Ik woon er met mijn broer en m'n moeder. Mijn vader is helaas 5 weken geleden overleden aan een hartinfarct. Hij is maar 55 jaar geworden. Ik heb een cavia genaamd milky way en een konijn die nog een naam moet krijgen, heb jij een leuke naam? Pb maar.
Verder heb ik nog 2 andere caafs gehad, een konijn en hamsters. Ik zou nu wel graag weer een hamster willen of een paar woestijnratjes.
Registration date : 04-08-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Ratten bijten baby dood Empty Re: Ratten bijten baby dood

Bericht van Admin do aug 13, 2009 2:42 pm

Wat afgrijselijk!

Uit honger zou het zeker niet zijn, tenzij de ratten bij het voedsel werden weggehaald.
Admin
Admin

Aantal berichten : 587
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam
Persoonlijke Tekst : Hallo ik ben Chloé. Ik heb dit forum gemaakt en ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden. Ik heb op dit moment twee hamsters in huis, Vitany en Maxje.

Als je vragen hebt mag je die gerust stellen en ik beantwoord ze graag!
Land : Nederland
Registration date : 13-08-08

http://www.knaagdierenforum.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Ratten bijten baby dood Empty Re: Ratten bijten baby dood

Bericht van maxje3 wo aug 19, 2009 11:50 pm

Wat een gruwelijk verhaal,
ik zag ook een keer een programma over rattenplagen.
er was een meneer en die had zelf een rattenval gemaakt omdat hij echt een hele erge plaag had.

ik leg de val wel even uit ik hoop dat jullie het begrijpen.

Er is een soort emmer gevuld met alcohol,
bovenop de emmer zit een soort wipje.
(misschien ken je die ola prullenbakken met zo'n deksel die helemaal ronddraait, maar dan is de bovenkant plat.
bovenop dat wipje leg je dan iet lekkers, dan is er een trappetje naar boven en zodra de ratten hun pootjes op het plateau willen zetten kiepert het wipje om en vallen ze in de alcohol en stikken ze meteen.

het klinkt zielig maar die meneer zei dat het geen pijn kon doen omdat ze verdoofd worden door de alcohol het is een soort inslapen maar dan op een andere manier.

Maxje3
maxje3
maxje3

Aantal berichten : 149
Leeftijd : 35
Woonplaats : Amsterdam
Persoonlijke Tekst : Hallo ik ben een meisje/vrouw van 20 jaar. Ik had ooit een syrische hamster genaamd Sambal, hij was yellowblack witband met lang haar. Helaas is hij overleden toen hij 3 jaar was. sindsdien heb ik nooit meer een hamster gehad.

Maxje3
Land : Nederland
Registration date : 13-10-08

http://www.knaagdierenforum.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Ratten bijten baby dood Empty Re: Ratten bijten baby dood

Bericht van Admin do aug 20, 2009 10:07 am

Dat deed de vader van een vriend van mij ook maar dan pijnlijk...
Hij hing ze aan een draadje met hun staart, eronder een bak met kokend water. Dan knipte hij het draadje door.
Gruwelijk!

Maar weer terug naar het onderwerp graag! Wink
Admin
Admin

Aantal berichten : 587
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam
Persoonlijke Tekst : Hallo ik ben Chloé. Ik heb dit forum gemaakt en ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden. Ik heb op dit moment twee hamsters in huis, Vitany en Maxje.

Als je vragen hebt mag je die gerust stellen en ik beantwoord ze graag!
Land : Nederland
Registration date : 13-08-08

http://www.knaagdierenforum.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Ratten bijten baby dood Empty Re: Ratten bijten baby dood

Bericht van maxje3 do aug 20, 2009 10:21 am

Wat zielig dat is toch geen val?
als je een val hebt moet het beest niet nog even lijden het moet gelijk dood gaan vind ik op geen pijnlijke marnier.
maxje3
maxje3

Aantal berichten : 149
Leeftijd : 35
Woonplaats : Amsterdam
Persoonlijke Tekst : Hallo ik ben een meisje/vrouw van 20 jaar. Ik had ooit een syrische hamster genaamd Sambal, hij was yellowblack witband met lang haar. Helaas is hij overleden toen hij 3 jaar was. sindsdien heb ik nooit meer een hamster gehad.

Maxje3
Land : Nederland
Registration date : 13-10-08

http://www.knaagdierenforum.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Ratten bijten baby dood Empty Re: Ratten bijten baby dood

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum