Het Knaagdieren Forum


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Het Knaagdieren Forum
Het Knaagdieren Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kindje raakt bijna vinger kwijt door konijn

2 plaatsers

Ga naar beneden

Kindje raakt bijna vinger kwijt door konijn Empty Kindje raakt bijna vinger kwijt door konijn

Bericht van Admin do apr 02, 2009 9:42 pm

Dreumes raakt bijna vinger kwijt door konijn
'Laat je kind nooit alleen met dieren'
Een klein drama speelde zich af in de achtertuin van de familie Post aan de Waterhoen afgelopen vrijdag. De anderhalf jaar oude Marinthe was eventjes alleen aan het spelen met het dwergkonijntje. Haar hand bleef echter steken in het gaas en het dier begon te knagen. Het kostte de dreumes bijna haar vinger. Moeder Jannie: ,,Laat je kind nooit alleen met dieren, helemaal zulke kleine kinderen niet.''

Drie jaar was het dwergkonijn al huisdier bij Alex en Jannie Post van de Waterhoen. En nog nooit heeft het diertje proberen te bijten. Jannie liet haar dochtertje Marinthe eventjes in de achtertuin alleen om aan de voorkant van het huis haar andere dochter uit de bus te halen. Ze kwam terug op de achterstraat en trof Marinthe in een panieksituatie aan. Ze had haar handje door het gaas gestoken en kon hem niet meer terugtrekken. Het konijn was aan het linkerwijsvingertje gaan vreten. Marinthe is diezelfde dag nog geopereerd. ,,Ze verloor zoveel bloed en dat voor zo'n klein meisje. Eenmaal in het ziekenhuis lag ze binnen vijf minuten op de operatietafel. De pees was helemaal door en ook het gewrichtskapsel was aangetast. Al dat bloed kwam door een aderlijke bloeding'', vertelt Jannie ontdaan. Hoe het herstel nu verder zal gaan, is afwachten, maar Jannie ziet het somber in. ,,Marinthe gaat er zelf wel goed mee om, maar we zijn allebei flink geschrokken.''
Admin
Admin

Aantal berichten : 587
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam
Persoonlijke Tekst : Hallo ik ben Chloé. Ik heb dit forum gemaakt en ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden. Ik heb op dit moment twee hamsters in huis, Vitany en Maxje.

Als je vragen hebt mag je die gerust stellen en ik beantwoord ze graag!
Land : Nederland
Registration date : 13-08-08

http://www.knaagdierenforum.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Kindje raakt bijna vinger kwijt door konijn Empty Re: Kindje raakt bijna vinger kwijt door konijn

Bericht van maxje3 wo aug 19, 2009 11:58 pm

Wat zielig voor die mensen.
maar oke om de toekomst somber in te zien voor 1 vinger is een beetje overdreven.
ik bedoel er zjn ergere dingen.
zoals een cabaratier zei: 'brand is altijd erger'
dat is een grappig voorbeeld, er is ook een man op de wereld zonder armen en benen die gewoon kan zwemmen en golfen hij doet het met zijn schouders.
nou daar is 1 vinger niks bij toch?
maxje3
maxje3

Aantal berichten : 149
Leeftijd : 35
Woonplaats : Amsterdam
Persoonlijke Tekst : Hallo ik ben een meisje/vrouw van 20 jaar. Ik had ooit een syrische hamster genaamd Sambal, hij was yellowblack witband met lang haar. Helaas is hij overleden toen hij 3 jaar was. sindsdien heb ik nooit meer een hamster gehad.

Maxje3
Land : Nederland
Registration date : 13-10-08

http://www.knaagdierenforum.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum