Het Knaagdieren Forum


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Het Knaagdieren Forum
Het Knaagdieren Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Muizen verdacht van brand bij katten

3 plaatsers

Ga naar beneden

Muizen verdacht van brand bij katten Empty Muizen verdacht van brand bij katten

Bericht van Admin wo feb 11, 2009 11:06 pm

Muizen verdacht van brand bij katten

TORONTO - De brandweer van het Canadese Oshawa verdenkt muizen ervan verantwoordelijk te zijn voor een grote brand waarbij bijna honderd katten omkwamen.

De brand woensdag in een dierenopvang ten oosten van Toronto heeft veel Canadezen geschokt.

De krant Toronto Star meldde dit weekeinde dat het onderzoek naar de enorme brand wijst op knagende muizen. Die hebben mogelijk elektrische bedrading doorgebeten en daarmee de brand ontketend.

Muizen verdacht van brand bij katten M1cz4svax0hx
Het complex is volledig verwoest. De schade bedraagt bijna 150.000 euro. Dierenliefhebbers uit de regio hebben giften toegezegd om het pand te herbouwen.
Admin
Admin

Aantal berichten : 587
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam
Persoonlijke Tekst : Hallo ik ben Chloé. Ik heb dit forum gemaakt en ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden. Ik heb op dit moment twee hamsters in huis, Vitany en Maxje.

Als je vragen hebt mag je die gerust stellen en ik beantwoord ze graag!
Land : Nederland
Registration date : 13-08-08

http://www.knaagdierenforum.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Muizen verdacht van brand bij katten Empty hu

Bericht van jijna di maa 03, 2009 2:43 pm

Hee!

is dit echt gebeurt???

Xxx jaira LOL blij Erg blij :+:
jijna
jijna

Aantal berichten : 7
Leeftijd : 26
Woonplaats : Amsterdam
Persoonlijke Tekst : hallo iedereen, leuk dat jullie mijn profiel bezoeken. Oke nu even iets over mij zelf: ik ben 11 bijna 12 en ik woon in amsterdam ik had twee cavia's: Bobby & Minet ze waren heel lief alleen zijn ze dood gegaan jammer he. groetjes jijna
Land : Nederland
Registration date : 15-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Muizen verdacht van brand bij katten Empty Re: Muizen verdacht van brand bij katten

Bericht van Admin di maa 03, 2009 8:01 pm

Ja natuurlijk is dit echt gebeurd. Ik ga niet zomaar dingen op het forum zetten of wel? Erg blij
Admin
Admin

Aantal berichten : 587
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam
Persoonlijke Tekst : Hallo ik ben Chloé. Ik heb dit forum gemaakt en ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden. Ik heb op dit moment twee hamsters in huis, Vitany en Maxje.

Als je vragen hebt mag je die gerust stellen en ik beantwoord ze graag!
Land : Nederland
Registration date : 13-08-08

http://www.knaagdierenforum.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Muizen verdacht van brand bij katten Empty Re: Muizen verdacht van brand bij katten

Bericht van maxje3 do aug 20, 2009 12:02 am

Typisch Jaira
maxje3
maxje3

Aantal berichten : 149
Leeftijd : 35
Woonplaats : Amsterdam
Persoonlijke Tekst : Hallo ik ben een meisje/vrouw van 20 jaar. Ik had ooit een syrische hamster genaamd Sambal, hij was yellowblack witband met lang haar. Helaas is hij overleden toen hij 3 jaar was. sindsdien heb ik nooit meer een hamster gehad.

Maxje3
Land : Nederland
Registration date : 13-10-08

http://www.knaagdierenforum.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Muizen verdacht van brand bij katten Empty Re: Muizen verdacht van brand bij katten

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum