Het Knaagdieren Forum


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Het Knaagdieren Forum
Het Knaagdieren Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Forum te ingewikkeld? Geen probleem!

Ga naar beneden

Forum te ingewikkeld? Geen probleem! Empty Forum te ingewikkeld? Geen probleem!

Bericht van Admin za okt 25, 2008 9:30 pm

Allereerste, welkom op dit forum!

Ik hoor vaak dat mensen het veel te ingewikkeld vinden hier op het forum. Dat is jammer want zo ingewikkeld is het eigenlijk niet. Hier een paar tips:

1. Lees de FAQ goed door. FAQ is een afkorting van Frequently Asked Questions. Dat betekend "vaak gestelde vragen". Daar zie je allemaal vragen zoals: "Hoe stuur ik een bericht naar iemand?" als je op zo'n vraag klikt zie je het antwoord. En als jou vraag er niet tussen zit kun je altijd in het vragensubforum kijken. (het vragensubforum vind je bij de index) Een subforum is een onderwerp. Je hebt bijvoorbeeld: Gedrag, Vragen, Discussies. Dat zijn allemaal subforums. De FAQ vind je in het menu linksboven.

2. Lees de regels voordat je berichten gaat plaatsen. Ieder subforum heeft z'n eigen regels. Er zijn hoofdregels die overal gelden. Die vind je in ieder subforum. Houd je wel aan de regels he!

3. Kijk en lees andermans reacties en berichten. Zo kom je erachter wat een forum nou eigenlijk inhoud. Van anderen kan je ook veel leren!

4. Als je een vraag hebt en je kunt het antwoord echt niet vinden kun je contact opnemen met de beheerder(Admin) of een moderator.

En tot slot, maak er een gezellig forum van!
Admin
Admin

Aantal berichten : 587
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam
Persoonlijke Tekst : Hallo ik ben Chloé. Ik heb dit forum gemaakt en ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden. Ik heb op dit moment twee hamsters in huis, Vitany en Maxje.

Als je vragen hebt mag je die gerust stellen en ik beantwoord ze graag!
Land : Nederland
Registration date : 13-08-08

http://www.knaagdierenforum.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum